ღ мiи∂eи ลмiт vลlลhล ลкลятลм ღ

♫"Ember emberhez kapcsolódik Hogyan kapcsolódhatnék hozzád? Egy csók, egy érintés soha nem elég Olyan puha, olyan forró, Ne állj megj, kezdd el És tesztelni fogom a rutinom mint állat . " : )♫

chลт

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • <3...annácska...<3: jóóó lett nagyon! :D írj még! (2009.08.30. 22:53) 9.rész

Linkblog

4.rész

2009.08.25. 23:08 godaaa

-jajj Lili ne húzzd az agyam monnd már!!!

-várj megmutatom!-majd kiszaladt a szobából persze útközben megbotlott a nemlétező küszöbben, de már hosszászoktam.

Miközben ő valamit nagyon kutatott, én elkezdtem keresni a cigimet mert rájöttem hogy mi hiányzik. Majd Lili visszajött és valamit tartott a hátamögött.Majd a kezembe nyomott egy madártollat, de nem is igazán egy madártoll volt, hanem egy bot aminek a végén összevissza lógtak a tollak.Én nézegettem egy ideig, de nem igazán fogtam fel, hogy mit is akar ezzel, majd mikor lesett, a cigi kiesett a számból és olyan hangott adtam ki mint a malacvinnyogás.

-neeeeeee............naaaaaaaaaa neeeeeeeeeeeeeee.....neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.........naaaaaaaaaaaaaneeeeeeeeee te most szivatsz ugye??? mondd hogy szivatsz???

-tudom, tudom én is így kezdtem- kezdte- emlékszel amikor egy hétvégére elmentem az Ágotához?

Én falfehéren ültem vele szemben és vmi bologatást csinálhattam a fejemmel mert folytatta.

-nah szóval akkor nem náluk voltam, csak nem akartam, hogy tudjad, eljöttem ide beszélni Daviddal, tudod az igazgató fiával és akkor mondta, hogy eltudja intézni, hogy itt lakjunk de cserébe kell vmit dolgoznunk. Én persze ugyanúgy mint te örültem, de mikor a kezembe nyomta ezt-majd rámutatott a kezemben lévő madárbaszásra-úgyanúgy néztem ki mint te- majd egy széles mosolyt megejtett felém.

-nah és akkor mondta, hogy nem olyan rossz állás, történnek izgalmas dolgok, mondjuk ezt nem fejtette ki, hogy mire gondolt ez alatt, és már volt olyan, hogy híres sztárok mint B...

-héé bazdmeg ég a szoknyád!!-visított fel, majd a szoknyámra mutatott amin az előző 5 percben égő cigim zabálta a szoknyám.

-De Lili- kezdtem nagyon komolyan őszintén- te is tudod meg én is tudom, hogy én ezt nem tudom, megcsinálni, még magam után sem tudok összetakarítani!!!

-Hát ezt most megkell tanulnod!-majd elkezdett röhögni.

Igazság szerint nem tudom miért röhögött.Hisz akadt olyan, mikor 12 évesen beléptem a szobályába és egy hangyaboly intekedett vissza, mival a 3 hetes pizzáját bedobta 'véletlen' az ágy alá.

-De Lili...

-Fűűű bazdmeg, itt vagyunk egy luxuslakosztályban elvan így is kényeszteteve a seggünk és nem vagy képes egy kicsit megerőltetni magad?- kikelt magából és ordítozott.

-Nah jó oké megpróbálom.-nyugodtam bele.

-okés akkor itt az eheti beosztásod-majd a kezembe nyomott egy papírt.

Majd végig futottam, és megakadt a szemem a holnapi szoba számon. 483. Miért ismerős nekem ez annyira?

Másnap este.

-Nem bírom, fáj a lábam, fáj a kezem, állandóan tüsszögök piros az orrom emelett wc illatosított érzek még a könyökömön is,ráadásul valamilyen hírességek jöttek, és külön kérte az egyik, hogy rendkívül tiszta legyen a szobája- jött be a szobába Lili nyavajogva.

-Te beszélsz, én nekem kotonokat kellett kiszednem az ágyból, bár ez nem igazán érdekelt-majd mosolyogva elindultam a földön fetrengő Lilihez- De figyeld mit találtam. Nem tudom milyen szadista lehetett, de megsajnáltam és muszáj volt elhoznom. Tudom, hogy te utálod a macskákat, de ez a barom akinek a szobájába volt berakta az ágy alá. És képzeld...

-Te hülye vagy első nap már rögtön csórsz is??-kérdezte villámló szemekkel de azért egy mosolyt is megeresztett.

-nem csórtam életet mentettem-majd nem tőrödtem Lili villámló tekintetével- amúgy szerintem ez a cica egy szivatás része lehetett, mert a doboz mellé egy adag zsepit is odarakott. És a legjobb az éjjeliszekrényen találtam egy levelet.

Majd odaadtam Lilinek és hangosank olvasni kezdte:

" Öcsi!

Beszeresztem a dögöt! Már csak megkell várni az estét és akkor kell átmenni 488-as szobába mert azt kapta meg! Remélem nem találja meg egyik takarító sem, mert nagyon ideges leszek! 23:00-ra visszaérek a hotelbe taálkozó az én szobámban! 

 

ui.:Itt nem kell bújkálni!"

-Kata te meg vagy huzatva, h nem találják meg ezt a dögöt ki leszünk rugva, mert tessék itt van "egy takarító sem találja meg"-majd a kezembe lévő cicára mutatott.

-Nekem jobb ötletem van nézzük már meg hogy kik ezek és kiket akarnak megszivatni!-majd elúhuztam a zsebemből a kulcsot, amin a 483-as szám virított.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valahaakartam.blog.hu/api/trackback/id/tr721338494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása