ღ мiи∂eи ลмiт vลlลhล ลкลятลм ღ

♫"Ember emberhez kapcsolódik Hogyan kapcsolódhatnék hozzád? Egy csók, egy érintés soha nem elég Olyan puha, olyan forró, Ne állj megj, kezdd el És tesztelni fogom a rutinom mint állat . " : )♫

chลт

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • <3...annácska...<3: jóóó lett nagyon! :D írj még! (2009.08.30. 22:53) 9.rész

Linkblog

13.rész

2009.09.08. 20:01 godaaa

nálunk.

Szóval Tom Kaulitz ott fettrengett rajtam egy rohadt nagy francia ágyon. Azt a pillanatot sosem fogom elfelejteni. Azok a csokibarna szemek. A telt ajkak, amit egy piercing diszített. És az a huncut mosoly. Egyszerűen felfoghatatlan volt számomra, hogy ez meg is történik velem. Pont velem, aki ugyanúgy mint mindenki az én koromban erről álmodik. És velem megtörtént. Elvesztem azokban a szemekben...Szinte tudtam, és most fogtam csak fel teljesen, beleszerettem Tom Kaulitzba, visszavonhatatlanul...Nem tudtam, hogy ő mit és hogyan érzett rajtam, sőt talán, míg én azon gondolkoztam, hogy mennyire belezúgtam, és letudnám élni vele az életem (ami nálam igen nagy szó) ő csak feltűnően bámulta a dekoltázsom. Kicsit el is pirultam, mert nem ahhoz voltam szokva, hogy egy pasi ennyi ideig bámulhasson, mert általában, ha ilyet meglátok, puffogok és szemétkedek. De nála nem. Hagytam... Tudtam, vagyis gondoltam, hogy csak a szexre megy, egy kis újjabb bábú a gyűjteménybe... igen, de én ezt nem akartam...

-Tudod- szólaltam meg, mikor már eleget gyönyörködtem az arcában és kezdett kicsit kényes lenni- ez Minden amit Valaha Akartam, és...

Nem hagyta, hogy befejezzem, lassan közeledett felém, lassan és kínzóan. Tudtam, hogy nem szabadna megadnom magam, mert csalódni fogok, és a csalódásokból már nekem eléggé kijutott ebben az életben. De elvesztem, az ajka súrolta az enyémet, nem csókolt meg. Egyszerre fáztam és melegem volt. Éreztem, ahogy a hideg piercingje csikálja a szám alját. Eddig csukva tartottam a szám, de feladtam, kinyitottam majd....

- ááááááááá- ez olyan Lilos sikítás volt, egymásra néztünk Tommal, majd vártuk a további fejleményeket- Bíííííííííííííííííííllll add visszaaa! MooooosssTTTT.....

Az idilnek, vége lett. Gyors leráztam magamról Tomot, már amennyire tudtam. Felpattantam, majd ránéztem, éreztem magamon, hogy tűzpiros az arcom, mégis libabőrös vagyok. Nem szóltam semmit. Gyors kisiettem a szobából. Hallottam vmit, hogy mormogott, de nem hallottam. Siettem, a még mindig sikítozó Lilihez. Mikor beléptem a 'medencés szobába' nem fogtam fel ami a szemem elé tárult. Még mindig sokkban voltam...Azok a szemek...Az a száj, Az a kábító illat...olyan mint a drog...

-Katttaa!!!!-zökkentem vissza.És csak ekkor esett le. Egy hatalmas medence volt előttem. A víz kék, tiszta. Bill a lábam előtt volt a vízben. Valaminek iszonyúan örülhetett hisz, olyannyira mosolygott, mint még embert nem láttam. És most már arra is rájöttem, hogy miért. Lilo, a medence túlsó oldalán volt, hátatfordítva nekem. És még igy is feltűnt, hogy nincs rajta felső. Persze melltartó volt, de szokatlan. Ekkor vmi vizeset éreztem a fejemen. A kedves Bill aki még mindi előttem 'úszkált' hozzám vágta azt a fehér fölsőt, amit vhogy, ami számomra MÉG rejtély Liloról vakart, vagy tépett??? le.

-ez az Kata- örült Lilo- és most ad ide!!

Adjam neki oda?? Legyek kedves?? Nah nem nem vagyok én olyan fajta, majd egy ördögi mosollyal az arcomon megszólaltam.

-Tudod, ahhoz tenned is kell valami- majd Billre néztem, akinek a mosolya ha lehet megkétszereződött.

-Igen- szólalt meg a hátam mögül Tom- De mivel Bill is ilyen 'kanos' csirke volt és leszaggatta a kancájáról a pólót, amihez külön gratulálok, de neki is lesz vmien feladata,hisz ez elég nagy bunkóság volt-majd testvérére nézett akinek a mosolya eltűnt, mintha ott sem lett volna. Tudta, testvére nem kíméli meg ha szivatásról van szó....

Folyt. köv.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valahaakartam.blog.hu/api/trackback/id/tr441369484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása