ღ мiи∂eи ลмiт vลlลhล ลкลятลм ღ

♫"Ember emberhez kapcsolódik Hogyan kapcsolódhatnék hozzád? Egy csók, egy érintés soha nem elég Olyan puha, olyan forró, Ne állj megj, kezdd el És tesztelni fogom a rutinom mint állat . " : )♫

chลт

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • <3...annácska...<3: jóóó lett nagyon! :D írj még! (2009.08.30. 22:53) 9.rész

Linkblog

14.rész

2009.09.09. 19:25 godaaa

Tudta, testvére nem kíméli meg ha szivatásról van szó....

Hátrafordultam, a sokk amit az elmúlt fél órában átéltem még mindig bizsergetett. Amikor megláttam, azt hittem elájulok. Úgy nézett ki mint egy alvilági angyal. Mivel ez a helység eléggé napos volt, vagyis világos, az egyik ablakon áttörő fény megvílágította napbarnított bőrét. És még mindig nehezen tudtam feleszmélni ebből a kábulatból. A mosoly amit megeresztett felém, elkábított... nem tértem magamhoz tőle. Szóval szavakkal nem tudom leírni, mit éreztem.  Bár egy biztos volt, féltem tőle, féltem a csalódástól, féltem, hogy megbánt, nem akartam, annyira közel kerülni hozzá. Bár hiába akartam, valamilyen szinten már a hatása alatt áltam, és ő ezt nagyon tudta, a magabiztosabbnál magabiztosabb volt. Csak úgy sugárzott róla.

-hahóóóóóó- Lilo, ébresztett fel ismét az elmélyülésemből, körülnéztem és a helyzet változatlan volt. Ő a vízben fölső nélkül. és Bill pedig... és megakadtam Bill, hol van Bill. megfordultam, és Tom is eltűnt...

-te!!ezek hova mentek?

-hát te meg hol jártál?- értetlenkedett- Tomot telefonon hívták, Bill meg...nemtom, de most legalább kitudok jönni, hozz nekem egy pólót.

-jajj most mit izélsz?? szted nem láttak még mellett?? vagy melltartót??-vigyorogtam rá.

-de..de.. nem érdekel...akkor is...

-jójó, odaadom ezt, mjd levette a kardigán szerűségű kabátot ami rajtam volt, mert alatta még volt egy fekete trikó.

Odadobtam neki, majd felhúzta, és mikor rám nézett elkezdett röhögni.

-most mégis mi olyan vicces??- kérdeztem, majd végignéztem magamon.

-veled semmi, de az- majd a hátammögé mutatott, az vicces lesz.

Féve de hátranéztem, két két méteres villanyoszlop állt előttem. Tom és Bill. Már fürdőgatyában.

-sziasztok- öhm visszakérem tőle a pulcsit, Bill h az a baj...

-nemkell- vigyorgott-mivel te nem vagy vize..

-Tom sem az.

-utánna lesz rá is gondunk .

Futni nem volt időm, Bill a kezemnél, Tom a lábamnál fogva vágott bele a vízbe. Farmerben voltam, szóval ja... (Y)

Lilo szemszögéből.

Szerencsétlen Katát beledobták a vízbe, ő feljutt poffogott egy sort majd bejelentette,hogy elmegy átöltözni. Egész végig azon röhögtünk, ahogy a hotel folyósón végig capplat cuppogó cipőjében. Tom meg utánna ment. És megin kettesben maradtunk Billel. Én már lassan kezdtem megszáradni, és ő is. Egy idejig csak néztük egymást, majd elindult felém, majd a szokásos módon, hogy a hideg is kirázzon, a fülembe súgta:

-nah még egy utolsót.

Majd megint a vízben voltunk, pont a medence mélyebb részébe ugrottunk, Bill eléggé hülyén foghatott meg mert vmit meghúztam...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valahaakartam.blog.hu/api/trackback/id/tr611371637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása