ღ мiи∂eи ลмiт vลlลhล ลкลятลм ღ

♫"Ember emberhez kapcsolódik Hogyan kapcsolódhatnék hozzád? Egy csók, egy érintés soha nem elég Olyan puha, olyan forró, Ne állj megj, kezdd el És tesztelni fogom a rutinom mint állat . " : )♫

chลт

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • <3...annácska...<3: jóóó lett nagyon! :D írj még! (2009.08.30. 22:53) 9.rész

Linkblog

3.rész

2009.08.25. 22:25 godaaa

Ez hihetetlen. Álmomban sem hittem, hogy ez megtörténik velem. Miután Lili bejelentette, hogy elmegyek vele Németországba, a világ megszűnt körülöttem, és még csak most kezdtem felfogni, hogy egy repülön ülök. Talán jobb lett volna ha még hitetlenkedek egy sort, mert mikor kinéztem az ablakon egyszerre fogott el a szédülés hányinger sikítás sírás röhég. Persze Lili ezt észre sem vette, csak ült becsukott szemmel és a szokásos számát hallgatta. "Human connect to humen...Boy needs girl, know what to do..."

Ez egy kicsit elterelte a figyelmem, de még mindig csak hebegni dadogni tudtam. Persze idővel másra koncentráltam, mert előttem egy igen helyes srác ült. Nem vol benne semmi különös, de elfogadtam volna mert jó hátsója volt. De mikor velem szembe fordult azt hittem szívbajt kapok, mert az egyik szeme jobbra a másik meg balra nézett. Így hát inkább hebegtem magamban tovább, mert Lilit nem volt szívem felébreszteni az álmodozásából...

....................................

-Te mondd ezt hogy a francba tudtad elintézni?-kérdeztem Lilit, miközben 3 böröndjével küszködve sétált át a zebrán.

-Majd meg..'megáll az első börönd felborult, visszaállítja'..nah szóval majd megtudod...'megáll a második börönd felborult, visszaállítja'...fűű bazdmeg segíts már!-motyogta, majd rám nézett, de én mint aki nem hall szájtátva bámultam a hotelt ami előtt álltunk.

-szóval?-kérdeztem, majd odamentem hozzá és fellálítottam a harmadik bőröndjét és vittem magammal, igaz így most nálam volt három, de cippekedés terén, én gyorsabb voltam.

-mondom-kezdte-majd megtudod.

Mikor a hotelbe beértünk talán még a nyálam is kifolyt a nagy csodálkozástól.Álmaimban sem hittem volna, hogy egyszer egy ilyen helyen kötök ki. A kezem már zsibbadt a böröndök cippelésétől, de ez mégsem volt annyira érdekfeszítő, mint amit láttam. A hotelbe beérve egy hatalmas szökőkút állt. A plafonon arannyal festett festmények, és gyémántból készült hatalmas csillár lógot a közepéről . Körbe nézve mindenhol méregdrága fotelek, asztalok, kárpitok. Szóval leírni nem igazán lehet. De tudtam visszakell térnem a valóvilágba.

-figyelj-fordultam a mellettem úgyanúgy bámészkodó Lilihez-ez minde szép és jó, és tudom, hogy imádod szopatni az agyam, de mit keresünk mi itt?

-hogyhogy mit?-értetlenkedett.itt fogunk lakni most egy ideig.

Majd fogta magát és oda sietett a portához, valamien papírt odanyomott a portás kezébe majd vigyorogva jött vissza. Akkor vettem csak észre, hogy a porta fölött szintén arany betűkkel ez díszelgett:  MARIOTT HOTEL

.....................

-Na idefigyelj- fogtam karon a táncikáló vinnyogó sipítózó barátnőmet, majd leültettem az ultra nagy franciaágyára, igen sajájta volt mint ahogy nekem is eg yluxus szobában- most azonnal elmondod, hogy miez az egész!!!

-ezt hogy érted?-majd butaságtól és értetlenségtől sugárzó arcal rámnézett.

-hogy hogy hogy értem?itt vagyunk egy 5 csillagos hotelben.egy 5 csillagos szobában ahol még a wc is 5 csillagos?rád szakadt a bank?kifosztottál vkit?arab felesége lettél?vagy mi?hogy csináltad ezt hogy idebejutottunk?hisz ilyenre nincs pénzünk!!!

-hát tudom..öhm.hát.hmmm.izééé...őőő.az..az tudod...úgy volt...hogy..ööhmm-makogott hebegett össze vissza és én már kezdtem félni, hogy amit mondani akar sikító fárszt fogok kapni.

-nyögd már ki basszus!-mondtam már neki nem igazán kedvesen-nah jó persze örülök hogy itt vagyunk de gondolom ennek valamilyen ára is van!

-hát tudodd...izééé...az igazgató fiával jóban vagyunk és elintézte nekünk a szobát -kezdte, majd idegesen rá néztem- szóval itt kell dolgoznunk mint...

-jajj te hülye ez tök jóó!! most megkönnybeültem azt hittem, hogy vmi komolyabb dolog?és mit kell dolgozni? bárban? esetleg a portán jajj tök jó...-lelkendeztem.

-hát nem igazán...a portán meg sem a bárban...hanem máshol...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valahaakartam.blog.hu/api/trackback/id/tr311338355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása