ღ мiи∂eи ลмiт vลlลhล ลкลятลм ღ

♫"Ember emberhez kapcsolódik Hogyan kapcsolódhatnék hozzád? Egy csók, egy érintés soha nem elég Olyan puha, olyan forró, Ne állj megj, kezdd el És tesztelni fogom a rutinom mint állat . " : )♫

chลт

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • <3...annácska...<3: jóóó lett nagyon! :D írj még! (2009.08.30. 22:53) 9.rész

Linkblog

7.rész

2009.08.28. 22:56 godaaa

Mikor elértünk a saját szobánba csak akkor esett le, hogy kik előtt égtünk egy hatalmasat...

'-de nem az nem lehet!-gondoltam magamban, inkább nem szóltam Katának.

Bementünk a szobába és csak néztünk magunk elé. Majd egyszerre:

-te ez nem a -kezdtük és a végén röhötünk.

-de akkor most mit csináljunk?-szólalt meg Kata.

-hát menjünk vissza!csak mit hozzunk fel.vagy mi?

-mittom én? de erre vártunk már nem tudom mióta!

-igaz, de úgy hallottam, holnap buli lesz itt a Hotelben, az alsó szinten ahol van a minibár.várjuk meg, tuti ott lesznek ők is, hisz zártkörű buli lesz, mert vmeiknek szülinapja van és...

-zártkörű itt a hagsúly!-kotyogott bele Kata a mondani valómba.

-zártkörű, de mi leszünk a felszolgálók.

-és szted nem lesz gáz, hogy tegnap még a szekrényekbe lógtunk most meg ott??

-dede...de ugyis kitlálunk valamit!-vigyorogtam.

-oké.

-akkor aludjunk!-én

-oké-Kata-az lesz a legjobb!

-oké-én

Majd egyszerre keltünk föl és siettünk a bizonyos szoba felé. Az ajtó elött megálltunk kicsit hallgatóztunk, de persze a hülye Kata rálépet az ígyis defektes kisujjamra és én visítottam egyet és magammal rántottam a földre. Erre persze nyílt az ajtó.

Fekete bakancs.

Feszülős nadrág.

Egy halálfejes öv.

Egy csillag integet egy 'izmos"hasról.

Majd egy fekete poló, pár színes vonalak összekuszálva.

Két kéz, az egyiken tetoválás: Freihet '89 .

Majd egy fej, amelyen egy ördögi vigyor és egy ördögi szempár ült.

-TOOOOMM-harsogta önelégülten- visszajöttek !!!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valahaakartam.blog.hu/api/trackback/id/tr91345152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása