ღ мiи∂eи ลмiт vลlลhล ลкลятลм ღ

♫"Ember emberhez kapcsolódik Hogyan kapcsolódhatnék hozzád? Egy csók, egy érintés soha nem elég Olyan puha, olyan forró, Ne állj megj, kezdd el És tesztelni fogom a rutinom mint állat . " : )♫

chลт

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • <3...annácska...<3: jóóó lett nagyon! :D írj még! (2009.08.30. 22:53) 9.rész

Linkblog

5.rész

2009.08.25. 23:51 godaaa

-Te Kata ezt most tényleg komolyan gondolta?-súgta Lili mikor 22:50-kor a 483 szoba ajtaját nyitottam.

-Alap-kiváncsi vagyol nagyon- súgtam vissza.

Majd belépetünk a szobába. Mindenhol hevert valami, az ágyon a földön, a kanapén és még a tv tetején is.

-Nah ezért érdemes volt kitakírítanom!-kezdtem el puffogni.

És csak arra lettem figyelmes, hogy Lili a kezemben lévő dobozt bedobta az ágy alá engem meg betudszkolt a szekrénybe, persze ő is jött. És miért? A folyosón lépteket hallott, ami egyre közeledett végül...

-Nah itt van- mondta egy mély hang- az ágy aladt nem találta meg a kiscsaj, pedig azt hittem, hogy esze is van annak a kis takarítónak, mit ne mondjak jól nézett ki szívesen...

Erre csöndben maradtak mert olyan ideges lettem hogy elkezdtem kaparni a szekrény ajtót, erre Lili gyors mebökött és észbekaptam.

-Ez mivolt?-kérdezte egy kicsit magasabb hangú fiú.

-Nemtom, biztos a macska!-erre kifújtam a szúszt.

-Amúgy meg a takarítókról ne is beszéljünk, direkt mondtam, hogy a fürdöszobában rend legyen, erre...

És erre Lili kezdte el kaparni a szekrényt, és halkan a fülembe súgta "kis rohadék, egy órán keresztül sikáltam a kádat".Persze a szobában megint csend lett.Látni nem láttunk semmit, csak arra lettünk figyelmesek, hogy suttogott vmit a két illető és kimentek a szobából.Én aligcsapodótt be az ajtó már elkezdtem:

-"azt hittem,hogy esze is van annak a takarítónak"fúú bazdmeg csak lássam mag úgy megetetem vele a mocskát!!fúú a köcsög szemét- dünnyögtem ezerrel, mikor Liire néztem és az meg remegett mint a nyárfalevél.

-mivan mi a baj?-kérdeztem.

-vmien kéz megfogta a lábam!-körübelöl egércincogáshoz hasonlított a hangja-ott a szellőlő nyíásból-majd arra fele mutatott.

Én meg csak egy suhanást láttam, nem tudtam mire vélni, de a szívem már a torkomban dobogott.Mikor...

-áááááááááááá-megin megfogta-majd kirontott és egy nagy csattanást hallottam.

Nekem a fejem tele volt ruhákkal alig bírtam leszedni magamról közben pedig mondtam"Tudtam én, hogy nem stimmel itt valami" Majd kiléptem a szekrényből és megszólaln is alig bírtam...

-Úgy látom nem is ok nélkül...- dadogtam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valahaakartam.blog.hu/api/trackback/id/tr201338596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása