ღ мiи∂eи ลмiт vลlลhล ลкลятลм ღ

♫"Ember emberhez kapcsolódik Hogyan kapcsolódhatnék hozzád? Egy csók, egy érintés soha nem elég Olyan puha, olyan forró, Ne állj megj, kezdd el És tesztelni fogom a rutinom mint állat . " : )♫

chลт

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • <3...annácska...<3: jóóó lett nagyon! :D írj még! (2009.08.30. 22:53) 9.rész

Linkblog

1. rész

2009.08.24. 23:00 godaaa

Nyár volt. Kellemesen meleg, pont olyan mikor eltudod viselni ha a napon vagy. Az ég kék felhőt nem látni. Az utca szinte kihalt, hisz ilyenkor mindenki strandon van, vagy éppen valahol pihen. Játszótéren gyerekek játszanak, és az ő sikításuk, nevetésük, sírásuk törte meg a csendet. Szerettem a helyet ahol laktam. Egy szép kis falu a város végén. Az emberek békességben éltek egymással. Megtudtad csinálni, hogy éjjel nyitott ajtónál alszol el. Igen, szerettem ezt a falucskát. A házam milyen volt. Tök normális, otthonos, egy kis kert medence és az elmaradthatattlan hintaágy. És persze, a játszóház amit a gyerekeknek építettünk elmaradhatatlan. Én kis szabadidőmet kihasználvan a hintaágyon ülve cigiztem és az aznapi újságot olvasgatam. Mikor megláttam az elejét a nevetés urrá lett rajtam. Majd hangosan olvasni keztem:

-Tom Kaulitz és a gyerek...

Nem bírtam befejezni, mert hangos kiáltásra lettem figyelmes.

-Kataaaa!Gyere már nem bírom el mindkettőt.

Persze ez nem lehet más csak a szinte testvéremmé vált barátnőm Lili.Igaz már 29 évesek voltunk, a kapcsolatunk felhőtlen volt. Velem szemben lakott hasonló házban.

-Sokkal jössz nekem!-kezdte.-Már megint verekedett egy fiúval, alig bírtam leszedni róla. Komolyan mondom olyan mint te csak ő 6 te meg 16 voltál mikor mindenkinek nekimentél.

-Kevin, kisfiam miért csináltad?- fordultam a kisfiamhoz.

-Anya, az úgy volt, hogy Apa azt mondta, hogy szabad ha nem az van amit én akarok ...

Persze erre én vigyorogni kezdtem.Lili persze úgy nézett rám "tehüye neveld már meg ha az pja ilyen hülye".Majd a kezében lévő 5 éves kislányá Ginat letette az ölembe.

-Nem érdekel Kevin! Főleg nem az amit apád mondd! nem verekedhetsz majd csak 16 évesen- persze Lilire rá se mertem nézni, mert biztos elkezdte volna"teidióta."

-Anya, megígérted meséljétek el!-szólalt meg az ölemben ülő kis Gina.

-Jajj Lili ne mondd, hogy megint megígérted nekik!

-jajj bazdmeg-majd rácsapott a szájára, mivel gyerekek között voltunk-másképp nem tudtam elrángatni őket a játszótérről!

-keresztanyaaa-kezdett el ordítani Kevin- bazdmeeeeggg!!!

Majd rohanva befutott a házba.

-nah kössz-fordultam Lilihez.

-szóval ott tartottunk hogy elmesélitek nekem mégegyszer- fordult a kis Gina z anyjához.

-rendben, de előtte mondd a keresztanyának hogy hozzon kakaót!-fordult hozzám 1000 Wattos mosollyal Lili.

Én csak dünnyögtem egyet majd bementem a konyhába. Kevin persze megint feje tetejére állította a házat, de úgy döntöttem majd az apja összepakol.Majd a kakaókkal visszamentem Liliékhez, persze nyomomban Kevinnel.

-nah akkor kezdjétek.-mondogatta Gina.

-Kata most te kezded!

-Rendben.

-Minden ott kezdődőtt mikor egy délutáni nap lementem anyudhoz- fordultam Ginához- mikor meglátott visítozva fogadott.

12 évvel korábban . . .

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valahaakartam.blog.hu/api/trackback/id/tr531336099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása