ღ мiи∂eи ลмiт vลlลhล ลкลятลм ღ

♫"Ember emberhez kapcsolódik Hogyan kapcsolódhatnék hozzád? Egy csók, egy érintés soha nem elég Olyan puha, olyan forró, Ne állj megj, kezdd el És tesztelni fogom a rutinom mint állat . " : )♫

chลт

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • <3...annácska...<3: jóóó lett nagyon! :D írj még! (2009.08.30. 22:53) 9.rész

Linkblog

11.rész

2009.09.04. 21:30 godaaa

Majd elindultam a legbüdösebb sarokfelé, biztosra vettem,hogy Tom ott alszik :D, útközben pár ablakot kinyitottam, és elértem a fürdőszobamelletti hálót. Beléptem. Az ágy felvolt túrva, szanaszét polók nadrágok, hajpéntok, boxerek épp kezdtem volna becsukni az ajtót mikor....

Mivel a szobába nem volt valami világos nem láthattam, csak érezhettem, hogy valami hozzáért a lábamhoz. Nedves és büdös volt.

-Tom!!Tom-sutyorogtam, mert a félelem már kezdett elhatalmasodni felettem- Tom légyszíves válaszolj mert ez nagyon nem vi...

Ekkor valami megint hozzá ért a lábamhoz, egy kis hideg levegőt fújt és egy adag nedvesség 'rakott' rám.

-uriiiiiissssssstttttten-visítottam, elkezdtem rohanni a kijárat fele, mivel időközben már jócskán a szoba közepefele álltam, de ekkor vmi kemény, mégis gyengéd kezekbe estem. És csak végeszakadhatatlan nevetést hallottam.

 

 

 

-kapcsold már fel a villanyt te bunkóó állat-nyöszörögtem Tomnak, mert pár pillanat alatt leesett, hogy kinek a karjaiba zuhantam.Mivel az illata..nos azt bármilyen körzeten belül felismerném.

*röhög.

*röhög.

*röhög.

-Ttttooooooooooomm!-szóltam rá, de most arra is rájöttem, hogy min röhög. Mivel az a monstrum, ami megéríntette a lábam, hozzáteszem még most sem tudom mivolt, annyira megijesztett, hogy egyenesen Tom karjába futottam, de ráugrottam, és csimpaszkodtam rajta mint egy makimajom az anyamajmon. Vszínű, sejthette, h min filózok, mert kezét széttárva végig nézett rajtunk. Az ő szemszögéből és érdekes lehetett, mivel a lábamat összekulcsoltam a derekánál és nem eresztettem a szorításból.

-Figyelj-szólt, még mindig röhögött- nekem ez a felállás nagyon tetszik- majd jól belemarkolt a fenekembe.

-Tom, azonnal kapcsold fel a villanyt!-szóltam rá némi 'kedvességgel' a hangomban.

-Mondom nekem így tetszik-de gondolom villámokat szórhattam a tekintetemmel,mivel- de tudod a kapcsoló kb. 3 méterre van, és elég érdekes lesz így odasétálnom, mert-itt kicsit dobált magán-nem vagy vmi pihe könnyű.

-hát azt felejtsd el, hogy leteszem a lábam, tőlem így maradhatunk nekem nagyon kényelmes, de neked kényelmesebb lenne ha elsétálnál a kapcsolóhoz.

-akkor nincs más választásom-majd elindult, de semmi jelét nem mutatta, hogy nehéz vagyok.

-nah készülj fel, mert jön a szörnyeteg és megesz- a végét elröhögte és felkapcsolta a villanyt.

Ekkor láttam meg, hogy az a monstrum egy kutya. Nagyon édes kutya.

-Ügyes voltál, Balu- szólt a kutyájának Tom és kacsintott egyett a arra. Majd rám nézett én még mindig csüngtem rajta és nem kapcsoltam, hogy le kéne 'másznom'. Nem tértem magamhoz..Képes volt betanítani egy kutyát ilyenre? de hogy? 100 meg 100 kérdés zakatolt a fejemben, mikor azt vettem észre hogy az ágyon fekszek és fölöttem Tom Kaulitz vigyorgó feje nézeget..

 

 

 

Eközben Lilo felsőszintre indult, ott is büdös volt de talán enyhébb, mint a földszinten. Hamar megtalálta a szobát, benyitott, az ágy közepén egy hosszú emberformájú alak aludt, gondolta, ha az ő reggele szarul kezdődött kezdődjen Billnek is szarul. Majd szép lassan odalopózott az ágyhoz, majd felemelte a paplant mikor....

 

 

Mikor éneklést hallott a fürdőszobából.

 

 

-és akkor kivan itt-beszélt magában majd a paplanra mutatott. Felemelte és egy írtózatosan nagy kutya fetrengett.

-fúújjj kutya az ágyban, de undorító- mormogott, majd figyelmét jobban lekötötte a fürdőszobából kijövök éneklés.

 

 

Fogta magát és benyitott, a fürdőkabin elvolt húzva. Hátal állt neki Bill, a haja már nedves volt, hátáról szél lassan folyt végig a víz. Csak addig lehetetett látni, mivel utánna már nem átlátszó üveglap volt.De akarva akaratlanul Lilo megnyalta a szája szélét, és ördögi tervet talált ki, mikor egy frissen előkészített törölközőt vélt felfedezni a zuhanykabin melletti álványon. Lassan odalopakodott, még levegőt sem mert venni, mert csak annyi kell neki, hogy Bill megforduljon. Nem elég, hogy lőtek a tervnek, de még Bill előtt is ég egy hatalmasat. Minden simán ment, már a kezében volt a törölköző, és indult volna kifele amikor egy kéz megfogta és berántotta. Ezután csak langyos vizet érzett egész testén.

 

Temsztől szemben állt Bill Kaulitzcal, eléggé intim pozicíóban.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valahaakartam.blog.hu/api/trackback/id/tr751360842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása