ღ мiи∂eи ลмiт vลlลhล ลкลятลм ღ

♫"Ember emberhez kapcsolódik Hogyan kapcsolódhatnék hozzád? Egy csók, egy érintés soha nem elég Olyan puha, olyan forró, Ne állj megj, kezdd el És tesztelni fogom a rutinom mint állat . " : )♫

chลт

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • <3...annácska...<3: jóóó lett nagyon! :D írj még! (2009.08.30. 22:53) 9.rész

Linkblog

6.rész

2009.08.26. 23:19 godaaa

-Úgy látom nem is ok nélkül...- dadogtam.

És akkor ott termett előttünk Fredi és Jason. Jason elkezdett énekelgetni Lilinek, hogy mély álomba szenderedjen, Fredi meg elkezdett engem kergetni a baltájával, már épp aprította a kezem mikor...

-anyyyyyyyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-tértem észhez és csak azt láttam, hogy a kis Gina anyjához bújik.

Lili persze úgy nézett rám mintha megtudna ölni. És persze a fiamnak sem kellett több.

-Ginaaaaaaaaa- majd kapucniját a fejére tette- amikor éjjel elalszol, előveszem a baltát és...

-Kevin, nyomás befelé most jött meg apád- mondtam neki eléggé indulatosan, és mikor már ős is meghallotta a kocsi ajtajánák csapódását rohant is.

-Figyelj Gina-fordultam az anyja karjai közt síró lányhoz- csak vicceltem, nem komoly, és tudod mit mondj Kevinnek?

-Nah elég-mordult fel Lili- gyere!-majd közénk ültette a hintaágyba- meséljük tovább.

-és Kevin?-kérdezte.

-elvan az a lökött apjával.-mondtam-meg úgyis ez inkább egy lányos sztory, és tudom, hogy csak azt várja, "hogy tudtam, ő az én apukám,ő tud ilyeneket megcsinálni" szóval folytassuk, nah meg most tömi a majmot az apjával.

-Kata, nem mondod komolyan, hogy te főztél?-kérdezte ijedten Lili.

-Jah nem dehogy csak múltkor loptam a hűtötökből egy kis ételt!-vigyorogtam.

De mire szólalni tudott volna folytattam a történetet.

Épp, hogy fel tudtam fogni, hogy Lili feje 2-őt pattant a padlón, felfogtam akkor láttam,hogy egy villanyoszlop áll előttem, persze voltak kezei ás lábai is szeme szája. A többit nem láttam mert a fejébe volt húzva a kapucnija, mellette pedig a délután elhagyott felmosorongyom hevert, de érdekes volt, mert ennek is volt keze meg lába sőt a rongycafatok között szemeket is véltem felfedezni. Szerintem Lili is ezen agyalt, mert ő is felmérte a terepet, majd mikor rámnézett...

-Kaaaaaaaatttttttttaaaa!-mély merengésemből egy mély dörmögő hang zavat meg és nem csak engem, mellettem ülő Lili is Gina is ugrott egyet.

-Mit akarsz már megin?-fálaszoltam nemtúl kedvesen.

-Gyere ide!!-üvöltötte.

-Ha akarsz valamit gyere ide te!-üvöltöttem vissza-nah jólvan mindjárt jövök, mert már megin biztos elkezdték egymást dobálni kajával-forgattam a szemem-meséld te tovább- fordultam Lilihez.

-Oké, de siess.

Szóval ott tartottunk, hogy...

Ránéztem Katára, és láttam rajta, hogy nemsok hiányzik, hogy szarrá röhögje magát, ezért gyors megfogtam a karját és kirohantam vele a szobából. Mikor elértünk a saját szobánba csak akkor esett le, hogy kik előtt égtünk egy hatalmasat...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valahaakartam.blog.hu/api/trackback/id/tr901340932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása